Calitate, originalitate si determinarea de a pastra spiritul liber sunt „firul rosu” ce leaga cele trei generatii implicate in crearea si evolutia companiei Gandia Blasco.
De-a lungul istoriei sale, compania a creat mai multe linii de textile pentru casa, ramanand fidela originilor sale, precum si o sectiune dedicata designului de covoare prin brandul GAN. Accentul a fost pus pe gasirea unui limbaj nou si personal prin cheia unui design de calitate, intotdeauna folosind materiale naturale, de cea mai buna calitate. La mijlocul anilor ’90, destul de neasteptat, compania Gandia Blasco a debutat in domeniul mobilierului de exterior cu „Na Xemena”, o colectie mica ce a surprins pe toata lumea si care s-a bucurat de un mare succes.
Toate aceste etape, care s-au dovedit a fi pietre de hotar in industria mobilei, au fost catalizatorul unui nou destin.
Pentru a marca acest eveniment aniversar, compania a lansat “A GANDIABLASCO Odyssey, Back to the islands”, noul catalog de mobilier, care invita la o calatorie prin diferite colectii, o incursiune in istoria fiecarei piese din arhiva.
75 ani mai tarziu, aceasta calatorie de intoarcere inapoi la origini, la „Ca Na Xemena”, reprezinta esenta culturii estetice, conceptuale si spirituale a Gandia Blasco, lasand in urma dovezi ale originilor sale. Un mod personal de a intelege esenta culturii mediteraneene, comuniunea cu natura, senzualitatea, lumina si o anumita mistica.