INTERVIURI LIFESTYLE

INTERVIU EDUARD NĂSTĂSOIU
HIGH CLASS LIFE STYLE

Spirit creativ și innovator, perfecționist și dedicat muncii sale, Eduard Nătăsoiu ne surprinde cu proiectele sale ce reflectă pasiunea sa pentru creearea unor experiențe spațiale imersive prin design interior. Cu o diplomă în Arhitectura de Interior de la Universitatea Ion Mincu, Eduard și-a început călătoria profesională în 2015, odată cu absolvirea, din dorința de oferi noi perspective asupra designului de interior din România. Cofondator a două companii la numai 31 de ani, Voxx si Osis Furniture, un birou de design și o firmă de producție de mobilier premium, cu o comunitate autentică impresinantă în social media, toate susținute de multe ore de muncă, Eduard a reușit să seteze noi standarde în industria designului interior, îmbinâd cu succes estetica spațiului cu funcționalitatea și finețea detaliilor.

Interviu realizat de M A M

 

Care a fost debutul tău în design interior și ce te-a iîn direcția aceasta? Cum ai reușit să obții succesul într-o industrie creativă, competitivă, cum este designul interior?

Am început să lucrez încă din timpul facultății când țineam cursuri 3ds max și colaboram cu arhitecți ca freelancer, astfel, când am absolvit facultatea eram deja bine antrenat, iar cu timpul au venit și proiectele personale. Mereu mi-a plăcut să construiesc și să văd cum ideile mele capătă formă și devin realitate.Încă de la început, am avut dorința de a influența oamenii într-un mod pozitiv prin designul meu. Am vrut să schimb vieți, să creez spații care nu doar că arată bine, dar care și îmbunătățesc modul în care oamenii trăiesc și interacționează în interiorul lor. Cred că succesul meu a venit din dorința profundă de a face o diferență, combinată cu dedicare și foarte multă muncă.

Ai o comunitate autentică pe instagram, semnificativă, pentru această industrie, peste 90 k. În cât timp ai ajuns la o comunitate atât de mare? Ce crezi ca i-a atras pe urmăritori și ce i-a ținut aproape? Cum te-a ajutat aceată comunitate în business?

Crearea comunității mele pe Instagram a fost un proces gradual, dar constant. Am ajuns la pragul de 93k de urmăritori în aproximativ 3 ani. Cred că ceea ce i-a atras la contul meu a fost combinația dintre autenticitatea și calitatea lucrărilor prezentate, perspectiva personală unică pe care o ofer asupra designului de interior și de mobilier. Am împărtășit nu doar proiecte finalizate, ci și procesul creativ din spatele acestora, oferind astfel o privire în culisele muncii mele. În ceea ce privește impactul acestei comunități asupra business-ului meu, pot spune a fost considerabil.

Cât de mult contează calitatea proiectelor 3D propuse de tine, în dinamica afacerii tale?

Sincer, are un impact major, pentru că este genul de business în care  viziunea artistică și detaliile estetice contează enorm. Proiectele 3D permit clienților să înțeleagă și să vizualizeze conceptele propuse, facilitând procesul de luare a deciziilor și ajutând la construirea unei încrederi solide între designer și beneficiar. Iar la final, experiența reală aduce întotdeauna un plus de valoare, făcând ca spațiul să fie perceput la un nivel care depășește 100% fidelitatea vizuală a randărilor 3D.

Care este misiunea ta?

Misiunea mea, ca designer de interior și de produs, este să influențez în mod semnificativ designul în România. Sunt profund dedicat ideii de a schimba în bine viețile celor care aleg să colaboreze cu mine dar și ale celor care se inspiră din lucrările mele. Scopul meu este de a aduce inovație și creativitate în fiecare proiect, încercând să ridic standardul în designul de interior și de mobilier, oferind soluții estetice și funcționale superioare și creând spații care îmbunătățesc calitatea vieții și starea de bine a celor care le folosesc. Aspir să fiu o sursă de inspirație pentru alții.

Ce te motivează în acest business, ce te inspiră? Ce a determinat succesul tău?

Sunt motivat de dorința de a crea spații care nu doar că arată extraordinar, dar și îmbunătățesc calitatea vieții celor care le folosesc. Inspiratia mea vine din multe surse: natura, arta, arhitectura istorică, dar și din viața cotidiană și nevoile oamenilor cu care interacționez. Văd fiecare proiect ca pe o oportunitate de a îmbina estetica cu funcționalitatea, pentru a oferi soluții de design care sunt atât frumoase, cât și practice. Cât despre succesul meu, acesta este rezultatul pasiunii pentru design combinate cu un angajament ferm pentru calitate și inovație, cu foarte multă muncă în spate și o comunicare continuă și constantă.

 

Care sunt atuurile tale?

În primul rând, abilitatea mea de a combina cu succes estetica cu funcționalitatea în fiecare proiect. Acord o atenție deosebită detaliilor, materialelor, formelor și texturilor, creând spații care nu doar că arată bine, dar sunt și extrem de funcționale și confortabile pentru utilizatori. Un alt atu este experiența și versatilitatea mea, viziunea cuprinzătoare asupra întregului proces de design, de la concepție până la execuție, ceea ce îmi permite o abordare holistică a proiectelor, asigurându-mă că fiecare element al designului contribuie la o experiență spațială completă și armonioasă.

 

Menționează trei momente definitorii care ți-au modelat afacerea.

Atingerea unui număr mare de urmăritori pe Instagram a fost un moment important, deoarece mi-a crescut semnificativ vizibilitatea și influența în industrie. Un alt moment definitoriu a fost stabilirea unor parteneriate solide cu furnizori de încredere, capabili să transpună cu fidelitate ideile mele în realitate, asigurând calitatea și execuția precisă a proiectelor. O etapă  de menționat a fost tranziția la un nou spațiu de birouri în care am investit peste 120.000 €, spațiu care reflectă angajamentul nostru pentru calitate, profesionalism și creștere continuă în industria designului de interior